2013. december 3., kedd

piros oldala
 Még mindig karácsonyi készülődéssel vagyok elfoglalva. A kétoldalas patchwork terítő készítését is Lajos Katitól tanultam, de ezt most már egyedül alkottam
zöld oldala

 Jó nagyméretű mikulás csizmákat készítettem, legyen benne sok mogyoró, csoki....

 A kétoldalas terítő nagyobb változata, ugyanazzal a színkombinációval

asztalra is tehető közepére a gyertyák,
 Sok sok évvel ezelőtt is készítettem ilyen koszorút, most megint divatba jött
ajtódíszként is használható

 Ebből négy darab is lehet adventi koszorú...

 Ezek a szaloncukrok nem tartalmaznak transzzsírsavakat - nem is lehet őket megenni
 a kiscsizmák  mikulásra készültek , csupa aprólékos kézimunka, talán karácsonyfa dísz is lehet..
Félkörből hajtogatott kis fenyők.
Szívesen megosztanám az elkészítés menetét, de még kitalálom hogy kell feltenni az oldalra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése